Verscherpte maatregelen coronavirus

15 maart 2020

Zoals iedereen heeft kunnen zien, heeft de overheid in hoog tempo alle maatregelen om het Corona virus in te dammen verscherpt. ATV zal dit overnemen. Dat betekent dat de vorige berichtgeving al weer achterhaald is. We nemen de volgende maatregelen tot en met de eerste week van april;

* per direct gaat het clubhuis op slot. Helemaal, dus ook de toiletten.
* de netten worden laag gehangen. Er wordt geacht niet meer vrij gespeeld te worden.
* alle activiteiten, maar ook alle lessen die nog gegeven moesten worden stoppen per direct.

We hopen dat jullie hier begrip voor hebben. Er wordt nadrukkelijk een beroep op ons gedaan om voorzichtig te zijn.

De komende weken gaat het bestuur aan de slag om voorbereidingen te treffen de seizoensstart anders in te richten. Competitie, Pinkster toernooi, start lessen, alles is op dit moment onzeker. We houden jullie op de hoogte zodra er nieuws is.

De meeste leden hebben nog een KNLTB pas daar deze tegenwoordig twee jaar geldig is. Voor nieuwe leden zoeken we een andere oplossing. Er zal dus geen pasjes avond zijn vooralsnog.

We overleggen met MoveaHead hoe de start van de zomerlessen eruit gaat zien en hoe we de resterende winter lessen op eoa manier kunnen inhalen. Ook overleggen we met de KNLTB hoe de competitie van start moet gaan. De rest van de activiteitenkalender wordt aangepast en zodra er meer duidelijkheid is, rondgestuurd.

Voor vragen is het bestuur natuurlijk beschikbaar. Bel ons even of stuur een mail. Ook je trainer is beschikbaar voor vragen.

Victor