Commissies

Ledenadministratie
De ledenadministratie is verantwoordelijk voor de aan/afmelding van leden.

Wilco Buitendijk Ledenadministratie   e-mail

Technische Commissie
De Technische commissie is verantwoordelijk voor allerhande technische tenniszaken binnen de vereniging waaronder o.a. organisatie van de competitie en toernooien (open, club, gezelligheid), kwaliteit van het tennisspel en training.

Siebe Versendaal Voorzitter   e-mail
Remco Tigelaar VCL
Remco Tigelaar SNS Open toernooi   e-mail
Tona Vos 55+ Toernooi   e-mail

Barcommissie
De Barcommissie is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de bar en de bardiensten

Marie-Christine Visser Lid
Adrie Elkhuizen Lid
Amber Wennekes Lid

Jeugdcommissie
De jeugdcommissie organiseert het hele jaar door zoveel mogelijk leuke activiteiten zoals de familiedag, het jeugdkamp, de voor- en najaarscompetitie, clubkampioenschappen, vrijdagavondactiviteiten, open jeugdtoernooi en jeugdmasters.

Om deel te nemen aan deze activiteiten is het belangrijk om de website en de Vinkeslag in de gaten te houden. Daar kun je de formulieren vinden om je in te schrijven voor alles.

Annemarie van Maren Lid
Floor Mosch Lid
Laura Verberk Lid
Nanna Berghout Lid

Info
Als je informatie wilt over andere dingen kan je altijd contact opnemen met één van ons. We zullen je vragen dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Siebe Versendaal Lid   e-mail
Amber Wennekes Lid

Sponsorcommissie
De sponsorcommissie houdt zich bezig met het structureren van  een sponsorbeleid en het binnenhalen van sponsoren alsmede het relatiebeheer van bestaande sponsoren.

Henri de Wit
Philip de Koning
Charlotte Koops
Noortje van den Berg

Functionaris tenniskids
Contactpersoon tenniskidszaken en coördinatie tenniskids

Siebe Versendaal Functionaris tenniskids   e-mail

Accomodatiecommissie
Zoals de naam al doet vermoeden houdt deze commissie zich bezig met werkzaamheden op en aan het terrein en het clubgebouw.
De commissie zorgt ervoor dat het dagelijks onderhoud uitgevoerd wordt en dat de banen tijdens het tennisseizoen in goede conditie blijven. Ook het onderhoud van de sproei en elektrische installaties behoort tot de taken van de accommodatie commissie.

Daarnaast zijn er nog talloze andere activiteiten die moeten worden gedaan zoals snoeien van planten, onderhoud van terrassen en hekwerken.
Verder is er ook het onderhoud aan het clubgebouw dat de nodige aandacht vraagt, schilderwerk buiten en binnen, douches vrijhouden van legionella etc.

Natuurlijk kan de accommodatie commissie altijd hulp gebruiken bij het onderhoud aan het terrein en de gebouwen. Dus vind je het leuk om je steentje bij te dragen, aarzel dan niet en geef dit door aan de accommodatie commissie of aan een lid van het bestuur.

Guido Houwing Voorzitter   e-mail
Tineke Labee Lid
Cor Zuidervliet Lid   e-mail
Fred Pattiruhu Lid   e-mail
Herbert de Visser Lid   e-mail
Bas Lagendijk Extra handen
Michel van Middelkoop Extra handen
Johan Kranendonk Extra handen
Vacant Extra handen
Ad Vellekoop Extra handen
Din Rogaar + Tona Vos Tuin onderhoud

Redactie clubblad
De redactie van het ATV clubblad is verantwoordelijk voor De Vinkeslag.

Noortje van den Berg Redactie   e-mail

Secretaris
Voor al uw belangrijke zaken mbt het bestuur neemt u contact op met het secretariaat.

Cili Timmermans 1e Secretaris