Vernieuwing terras

06 augustus 2019

Beste leden,

Het bestuur had bij aantreden een 9-tal speerpunten beloofd uit te voeren. Een belangrijke ervan was te investeren in de vereniging bij prudent financieel beleid. Uiteindelijk leidt comfort en een mooie uitstraling tot tevredenheid bij de huidige leden en hopelijk levert het op lange termijn nieuwe leden op. Samen met de financiƫle commissie zijn we druk aan het rekenen wat de financiƫle ruimte is en gaan we prioriteiten stellen. Het terras en het sanitair/douche staan hoog op de lijst.

We gaan nu met het terras beginnen. Dus zaterdag as (10/08) gaan de tegels eruit en de twee weken erna gaan we het terras ophogen, recht leggen, vergroenen en vergroten. Alles moet klaar zijn voor het open toernooi en staat onder leiding van een hovenier. Heel belangrijk is echter dat het financieel moet passen. Dus we roepen hierbij leden op zich te melden (stuur een mail naar de secretaris) als ze een paar uur willen helpen tegels verleggen en zand kruien (volgende week zaterdag) en broodjes smeren. We starten zaterdag om 10.00. Alle hulp is welkom. Meer hulp betekent minder kosten en het is nog gezellig ook dit samen te doen.

Houdt de site in de gaten voor updates en precieze werk schema's de komende dagen. Daarnaast alvast onze excuses voor de eventuele overlast.

Groet,

Het bestuur