Toegang clubhuis

17 februari 2024

Beste leden,

De KNLTB heeft besloten om met ingang van 1 januari 2024 geen fysieke KNLTB ledenpas meer uit te geven. Omdat wij deze pas gebruiken om toegang te krijgen tot het clubhuis is besloten om het huidige toegangssysteem te vervangen.

Dit betekent dat de manier waarop toegang wordt verleend is gewijzigd; In de nieuwe situatie zit op de plek van de paslezer (bij de voordeur van het clubhuis) een toetsenpaneel waarop een pincode dient te worden ingevoerd. Vanaf nu moet gebruik worden gemaakt van een pincode om toegang te krijgen tot het clubhuis.

Deze pincode zal te zien zijn in de KNLTB ClubApp bovenaan op het "home" scherm. De 6-cijferige pincode is persoonlijk en wordt om veiligheidsredenen wekelijks in de nacht van zondag op maandag automatisch vernieuwd.

Per direct is het nieuwe systeem in gebruik genomen.

Mocht je hierover vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact op via: [email protected]