Tennissen op ATV

12 mei 2020

Het is zo ver. We mogen open en allemaal gaan tennissen!

De gemeente heeft de adviezen van het RIVM en de KNLTB bekeken en onze inbreng ook meegewogen. We kunnen iets meer dan het advies van de KNLTB. Let dus op; de gemeente bepaalt, niet de KNLTB.

Wat mag wel;
* tennissen voor volwassenen (kinderen mocht al) zowel singelen als dubbelen! Uiteraard zul je de Corona regels in acht moeten nemen. Geen contact, 1.5 meter afstand houden en regelmatig alles ontsmetten met de tubes en de paal bij de ingang.
* lessen voor iedereen
* kinderen onder de 12 mogen samen spelen en tot 18 onder begeleiding of na goede instructie.
* het terras mag ook open. Je hoeft dus niet meteen naar huis. Wel moet je thuis douchen.

wat mag niet;
* de bar en clubhuis blijven dicht. De WC is open.
* je mag geen dranken mee nemen. Ga iig niet bier mee nemen ajb!
* in groepen dicht bij elkaar zitten.

De komende dagen krijg je waarschijnlijk nog meer informatie. We moeten nog vragen lijsten invullen en we krijgen dan meer richtlijnen. Het belangrijkste vanuit de gemeente is dat ze uitgaat van het volwassen verstand en eigen inzicht van de leden. Men gaat dus niet lange reeksen aan regels opleggen zolang het zo goed gaat!

We hebben afgesproken dat we verder gaan praten over de bar. Wellicht kunnen we hier nog iets regelen want per 1 juni gaan restaurants ook open. Voor nu echter blijft deze dicht. Het is niet anders.

Heel veel tennis plezier!!!

Groet,

Victor