PLUS van Holten sponsoractie

10 september 2021

Beste Leden,

Zoals jullie wellicht al hebben gehoord, heeft de PLUS weer een sponsoractie opgezet om de kas van de lokale verenigingen of clubs gezond te maken. Bij de PLUS van Holten in Alblasserdam kun je sponsorpunten sparen, welke omgezet worden in Euro’s.

PLUS van Holten stelt in totaal € 12.500,- beschikbaar onder alle deelnemende verenigingen en clubs.

Je ontvangt bij elke € 10,- aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt.

• Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR code met je mobiele telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten.
  • Zoek vervolgens ATV, voer de unieke code in en activeer.
  • Uiteraard is digitaal sparen ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de Plus app. Als je digitaal spaart krijgt ATV gelijk een sponsorpunt gratis!

Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer Euro’s dat oplevert voor de kas van ATV!

Daarnaast worden er wekelijks drie Plus Cadeaukaarten t.w.v € 75,- uitgedeeld. Hoe meer sponsorpunten je activeert, hoe meer kans je maakt.

Doe mee en spaar ATV gezond!

Laten we met z’n allen hier een succes van maken!

Groeten,