Paap tennis event vrijdag 27 maart

20 februari 2020

ALBLASSERDAMSE PAAP TENNIS EVENT

Vrijdag 27 maart | Van 19.30 uur tot 22.00 uur tennissen daarna Paapen tot sluit

Voor wie?
Alle senior leden van ATV en introducé

MET INTRODUCEE!
Neem gezellig iemand mee om te tennissen. Voor beginners wordt er een gratis les gegeven om daarna aan te kunnen sluiten met het toernooi!

Wat gaan we doen?
Leuke dubbel wedstrijden spelen met het alom bekende hussel systeem. Indien gewenst, mag dit met een vaste partner.

LET OP! Gezelligheid staat centraal!

Eerst tennissen, daarna PaaPen!
Naast het tennissen kunnen jullie genieten van een PaaP biertje.

Opgericht door tweelingbroers en vrienden die ambachtelijk genieten hoog in het vaandel hebben staan en tevens leden zijn van ATV!

Waarom Paap Event?
Goed bier gaat om genieten.  Als er iets te vieren is, een gezellig samen zijn of gewoon als je er trek in hebt. PAAP bier is modern, ambachtelijk en natuurlijk. Een perfecte combinatie voor een tennis event met alle tennisliefhebbers!

Ook voor de mensen die geen biertje lusten zijn er genoeg andere drankjes te verkrijgen.

Hopelijk zien we jullie allemaal op ATV op 27 maart!

Klik hier om je in te schrijven. Vergeet niet een introducé mee te nemen!

Bij slecht weer de website van ATV in de gaten houden!

Groetjes,

Commissie Paap