Opknappen terras

13 augustus 2019

Beste leden,

De eerste klusdag om het terras op te hogen is achter de rug. Met een tiental vrijwilligers is afgelopen zaterdag keihard gewerkt om alle tegels op te tillen. Dat viel niet mee maar het was erg gezellig en bespaarde veel geld. Ontzettend bedankt allemaal. Jullie zitten dadelijk met een extra lekker gevoel op het terras!
Deze week gaat de hovenier aan het werk. Afhankelijk van het weer is de volgende klus het nieuwe zand kruien en daarna tegels leggen. Dit gaat allemaal de komende twee weken gebeuren. We houden jullie op de hoogte want voor deze twee klussen hebben we ook weer op vrijwilligers gehoopt. Waarschijnlijk maken we de komende twee zaterdagen (17 en 24 aug) alles af. Misschien ben je terug van vakantie en heb je zin te helpen, al is het maar een paar uurtjes, dat helpt al heel veel hebben we zaterdag gemerkt.

Iedereen die wil tennissen zal wat last hebben van het zand. Sorry daar voor maar het resultaat zal zijn dat we dadelijk nog beter buiten kunnen zitten.

Het bestuur