Open weekend ATV

10 maart 2020

Het bestuur zet hard in op het nieuwe thema investeren en werven. Laten we zo aan het begin van het seizoen eens beginnen met werven.

De vereniging staat er financieel en qua gezelligheid goed voor. De winter is nooit een winter geweest, de lustrum feesten smaken naar meer en dus willen we snel naar de opening van het seizoen toe.

Echter we zullen samen naar nieuwe leden moeten zoeken. Dat kan het bestuur niet alleen. Het hele jaar door zullen alle activiteiten in het teken staan van leden wervingen. We trekken alle registers open en zullen zien wat het best werkt.

Denk hierbij aan het toestaan van introducees op feesten (neem iemand mee naar het PAAP feest op 27 maart!) en we gaan een heus open weekend houden ipv een open dag. Zie op de uitnodiging voor meer informatie. Tijdens het open weekend zijn er scherpe introductie acties. Zo kan een nieuw senior lid zich het eerste jaar voor €125 inschrijven en als je tegelijkertijd ook een jeugdlid aanbrengt, kun je zelfs voor €50 lid worden. Beter kan niet! We geven elk lid dat een nieuw lid aanbrengt €25 korting op de contributie zodat we allemaal geprikkeld kunnen worden een nieuw lid aan te brengen.

Ik hoop jullie allemaal te zien op 27, 28 of 29 maart en het liefst met een introducee! We gaan er een mooie zomer van maken.

Groet,

2020 open dag flyer.pdf