Maak kennis met Maximus Tennis

28 mei 2021

De Alblasserdamse Tennisschool is begin april een mooie nieuwe samenwerking aangegaan met de nieuwe tennisschool: Maximus Tennis. Ter viering en introductie zullen wij op zaterdag 5 juni een open dag organiseren waarbij de tennisschool zichzelf voor kan stellen aan alle leden en niet-leden.

Het programma is als volgt:

13.00 – 16.00 uur: Open dag, open voor leden en niet-leden.

16.00 – 18.00 uur: Husseltoernooitje voor leden.

Open dag:
Tijdens het open dag deel zullen we op verschillende banen spellen, trainingen, clinics, etc. organiseren. Super leuk om op deze actieve manier kennis te maken met de nieuwe tennisschool en met de tennissport an sich. Iedereen is welkom, je hoeft je niet van tevoren op te geven, je kunt gewoon langskomen.

Husseltoernooitje:
Lekker simpel, alle ledenpasjes worden gehusseld, we verspreiden ons over de banen, spelen een (verkort) wedstrijdje en vervolgens husselen we opnieuw. Laagdrempelig en gezellig!

Hopelijk tot dan!