Informatie start tennisseizoen

22 maart 2019

Zoals gezegd staat het begin van het nieuwe tennisseizoen voor de deur. In dit bericht vindt u meer informatie over de start van het nieuwe seizoen.

Openingstoernooi
Zondag 31 maart zullen wij tijdens het ophalen van de pasjes (van 14:30 tot 17:00) wedstrijdjes organiseren voor een ieder die het leuk vindt om mee te doen (neem je tennisspullen dus mee). Dit zullen we doen volgens het principe van de husselavonden, d.w.z. korte wedstrijdjes op tijd en na een bepaalde periode wordt iedereen naar binnen geroepen, zijn de pasjes gehusseld en weet je je nieuwe tegenstanders en medespeler om vervolgens de baan weer op te gaan. Het is vrij om deel te nemen aan het openingstoernooi of een gedeelte hiervan (bv. een uurtje).

Barbecue
Na het openingstoernooi lijkt het ons leuk de dag gezamenlijk af te sluiten met een barbecue (barbecue steken we rond 17:30u aan). De kosten voor het eten bedragen €5,-. Graag horen wij voor aanstaande woensdag 27 maart van u met hoeveel personen u mee wilt barbecuen. Doorgeven kan door middel van een mailtje naar [email protected].

Open Dag
Vóór het openingstoernooi zal van 13:00 tot 14:00 uur de open dag plaatsvinden op ons sportpark. Hierover kunt u meer informatie vinden op de website van ATV: https://www.tennisvereniging-atv.nl/nieuws/open_dag_tennisvereniging_atv_-_31_maart_2019/94fa47bc-cfee-4691-873c-c49f8f73a3d5. De open dag is voor alle jeugd en volwassenen die interesse hebben in tennis en in ATV. Iedereen is van harte welkom!

Pasjesavond/-middag
Op donderdag 28 maart van 19:00 tot 21:00 en zondag 31 maart van 14:00 tot 17:00 heeft u de mogelijkheid om uw pasje op te halen bij ATV in het clubhuis. Lukt het niet om uw pasje op deze momenten op te halen dan kunt u een brief met daarin een aan jezelf gefrankeerde envelop sturen naar: W.Buitendijk,  Van Nesplantsoen 5 2951CS Alblasserdam. Let op! De contributie (of de helft in geval van betaling in twee termijnen) moet voldaan zijn voor het pasje wordt uitgegeven. Wilt u, wanneer u dat nog niet gedaan heeft, zo snel mogelijk de contributie voldoen. Dankuwel!

Competitie
Zaterdag 6 april gaat de KNLTB voorjaarscompetitie van start. Voor ATV zullen er teams uitkomen op de zaterdag, zondag, vrijdagavond en woensdagavond (vanaf 15 mei). De competitiedata kunt u hier terugvinden.

We wensen u alvast veel plezier in het aankomende tennisseizoen. Graag tot ziens de 28e of 31e!