Bericht van het bestuur

25 april 2024

Zoals jullie vast al horen gaat de ledenaanwas gestaag door. In dit tempo gaan we de 200 nieuwe leden dit jaar halen. Daar zijn we nog niet maar het is duidelijk dat we voor op schema liggen. Dit geeft ook wat lucht in de begroting en wellicht kunnen we wat sneller aflossen op de leningen.

Ik zie hele drukke vrijdagen, zaterdagen en zondagen nu omdat naast padel ook op de tennisbanen het drukker werd. Op woensdagavond wordt de mixavond goed bezocht. Maximus geeft talenten training op vrijdagmiddag, er zijn meer competitieteams en dus is het gezellig druk.

Allemaal goed ook voor de baromzet, aangedreven door een geweldige nieuwe tap met speciaalbieren. Let op je e mail want iedereen wordt gevraagd bardiensten in te plannen. We kunnen ook nog hulp gebruiken omtrent het onderhoud als je dat leuk vindt. We gaan binnen kort nadenken over de structurele onderhoud van het padelpark.

We krijgen ook nog steeds nieuwe vragen en hebben een 'to do lijst'. We werken aan een introduce mogelijkheid (2x iemand meenemen is ok, daarna lid worden) op het afhangbord, de eerste toernooien zijn ingepland en we gaan een camera bewakingssysteem aanleggen tegen vandalisme. Blijf je vragen en wensen op ons afvuren. Die zetten we allemaal op een lijst en werken we een voor een af. Wilco en ik zullen binnenkort weer een inloop kennisdeel avond organiseren voor de nieuwe leden. Kun je ook je vragen kwijt.

Tot slot nog even over de leden aanwas. Er gaan geruchten over een ledenstop maar dat is absoluut niet aan de orde. De KNLTB en andere verenigingen adviseren tot 75 leden per baan. Daar zijn we nog niet. Mocht dat gebeuren hebben we zelfs nog een vijfde baan optie te overwegen voordat we een ledenstop overwegen. Kortom, er is nog ruimte, kom lekker allemaal spelen.

Namens het bestuur

Victor