ATV/KNLTB: tennis en het coronavirus

15 maart 2020

Beste leden,

In navolging van de oproep van de KNLTB en NOC*NSF heeft het bestuur besloten alle activiteiten zoals feesten, open dagen of vergaderingen af te gelasten tot minimaal 31 maart. In verband met het verspreiden van het Corona virus kunnen we geen risico nemen met de gezondheid van onze leden en bezoekers. Dit is heel vervelend omdat iedereen uitkijkt naar de start van het seizoen maar het kan niet anders.

We verwijzen naar de site van het RIVM of de KNLTB voor nadere informatie.

Voor de duidelijkheid kunnen de trainingen gewoon doorgaan. Groepen van 4 personen op een baan geeft geen onnodig risico. Neem sowieso de aanbevolen hygiëne in acht.
Vrij tennissen is ook gewoon toegestaan. We doen echter wel de kantine op slot om te voorkomen dat we via het clubhuis en de bar besmettingen veroorzaken. De toiletten blijven open, dus je kunt met de clubpas naar het toilet.

We zullen proberen de feestelijke PAAP opening en open dagen op een later moment te plannen. Ik bedank alle vrijwilligers voor de voorbereidingen van deze evenementen.

Op zaterdag 28 maart zullen we met een klein groepje tussen 14.00 en 16.00 aanwezig zijn om geïnteresseerde leden die op de open dagen af zouden komen te ontvangen. De acties zoals genoemd op de flyer blijven van kracht. Dus laten we allemaal wel proberen leden te werven, dit gaat hopelijk snel voorbij en dan kunnen we allemaal gaan tennissen.

Voor vragen is het bestuur natuurlijk beschikbaar. Bel ons even of stuur een mail.

Victor