ATV en AAA slaan handen ineen

01 juli 2019

De Alblasserdamse tennisvereniging en de Alblasserdamse atletiek afdeling willen graag gaan samenwerken. Ter kennismaking gaan ATV en AAA samen een aantal laagdrempelige activiteiten opzetten om elkaars leden te introduceren tot de tennis- of atletieksport.
  • Het bestuur van ATV organiseert in samenwerking met de tennisschool een gratis tennisclinic voor alle geïnteresseerden van de atletiekvereniging.
  • Op haar beurt zal de AAA bootcamps organiseren voor alle geïnteresseerden van de tennisvereniging. Vanuit het sponsorprogramma voor de jeugd zal ATV bootcamp strippenkaarten aanbieden aan kinderen + één van de ouders. Wil je gebruik maken van deze aanbieding, meld je dan aan door een mailtje te sturen naar [email protected].
Door deze activiteiten zo laagdrempelig mogelijk te houden hopen we van beide verenigingen op een leuke, gezellige kennismaking met de andere sport.
Wij kijken ernaar uit jullie te ontmoeten. Graag tot snel!

Met sportieve groeten,

De besturen van ATV & AAA