Vereniging + lidmaatschap

Locatie:
De tennisvereniging A.T.V. speelt op het Sportpark Souburgh, Bas Verhoevenweg 9, 2952 BV  Alblasserdam, telefoon clubgebouw: 078-6913025. Het postadres van ATV is postbus 150, 2950 AD  Alblasserdam.
Het adres van onze website is: www.tennisvereniging-atv.nl

Lid worden bij ATV
Wilt u lid worden van onze vereniging of wat meer over ons te weten komen, kom dan gerust eens langs. Voor nieuwe leden vindt u onderaan deze pagina een welkomstbrief met meer informatie.

Lidmaatschap
A.T.V. telt op dit moment bijna 300 leden en is gelegen op het sportpark Souburgh te Alblasserdam, naast de hockeyvereniging HC Souburgh en is voor iedereen via de 2e hoofdontsluiting en zeker ook per fiets gemakkelijk bereikbaar. Belangrijk is ook dat juist de jongere leden zeer gemakkelijk van deze route gebruik kunnen maken.

A.T.V. beschikt over 6 tennisbanen (Gravel Premium Plus) met verlichting en 4 padelbanen met LED-verlichting. De tennisbanen kunnen het grootste deel van het jaar bespeeld worden, behalve tijdens opdooi (de vorst trekt uit de grond). Alle banen zijn de gehele week geopend van 8.00 uur tot 23.00 uur. De padelbanen zijn in principe het hele jaar bespeelbaar.

Er is een sfeervolle, nieuw ingerichte en rookvrije kantine met bar en keuken, nieuwe dames- en herenkleedkamers met douches en een nieuwe dames- en herentoilet.

Voor senioren (18 jaar en ouder) kent de vereniging, naast de mogelijkheid tot deelname aan de KNLTB competitie, veel activiteiten zoals een openingstoernooi, ladiesevening, senior 50+ééndagstoernooi, de jaarlijkse clubkampioenschappen en een vaste mix-(dinsdag)avond. Jaarlijks wordt ook het OPEN SNS BANK ATV georganiseerd. Senioren zijn verplicht per seizoen twee bardiensten te draaien van 4 uur. Senioren die geen bardienst willen draaien worden belast met een afkoopbedrag van 40 EUR per bardienst.

Voor de jeugd worden naast de mogelijkheid tot deelname aan de KNLTB jeugdcompetitie en TennisKids, ook een groot aantal activiteiten georganiseerd, zoals een kampweekend, discoavonden, diverse toernooien of uitwisselingen met andere verenigingen en natuurlijk de clubkampioenschappen en het open jeugdtoernooi.

SNS Bank is momenteel onze hoofdsponsor.

Contributie tabel 2024

Specificatie tarieven per jaar:
Leeftijdscategorie Contributie per jaar in EUR
Contributie volwassenen vanaf 23 jaar 165,00
Contributie jong volwassenen 18 t/m 22 jaar 133,50
Contributie jeugd 12 t/m 17 jaar 95
Contributie jeugd 8 t/m 11 jaar 64,5
Contributie jeugd t/m 7 jaar 38,50
Bovenstaande bedragen zijn inclusief bondscontributie
*Competitielid sr / jr 70 / 35
Tennisballen per competitieteam 35
Competitiebijdrage per competitieteam (vrijdagavond)
Competitiebijdrage per competitieteam (zaterdag/zondag)
Afkoop bardienst per keer 40
Donateurschap 27,50

*Competitielid bijdrage is per seizoen echter vrij tennissen is niet toegestaan

Aanmelden
Aanmeldingen graag via onze website (Alblasserdamse T.V. (tennisvereniging-atv.nl) ) en de velden zo compleet mogelijk invullen svp. Als foto graag een duidelijk herkenbare foto van jezelf (een "selfie" is prima).
Zodra de aanmelding binnen is wordt deze z.s.m. door de ledenadministratie verwerkt.
De betaling van het lidmaatschap wordt verzorgd door onze penningmeester en per mail bevestigd.

KNLTB ledenpas?
Per 1-1-2024 verstrekt de KNLTB geen plastic passen meer. Een digitaleledenpas zit in de KNLTB Club App.

Introduceren
Er kan alleen geïntroduceerd worden als er banen vrij zijn. Eigen leden gaan voor.
Dit kan alleen met een lid van ATV. Kosten: senioren 5,00 EUR, junioren 2,50 EUR.
Betalen aan de bar.

Opzegtermijn
Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december.
Opzeggingen dienen schriftelijk of per email te gebeuren en wel vóór 31 december, betreffende het lidmaatschap voor het volgende verenigingsjaar.

Alleen PIN-betalingen:
Aan de bar kunnen de consumpties alleen met PIN worden afgerekend, of met de KNLTB-pas.
Contante betaling is helaas niet meer mogelijk.

Wijzigingen:
Ga je verhuizen, is er een naamswijziging of wijziging van je e-mailadres geef dit dan z.s.m. door aan de ledenadministratie [email protected] . Zo ontvang je je post op het juiste adres of e-mailadres en blijf je op de hoogte.
Wij wensen jullie veel plezier bij A.T.V.

welkomstbriefnieuweleden.docx